1. Mi az erős vonaljegyeid?
  2. Hogyan használhatom a részkeresési segédprogramot?
  3. Hogyan rendelhetek rendelést?
  4. A termékoldalon nincs ár - Mit tegyek?
  5. Mik a szállítási mód?
  6. Milyen fizetési módokat kínál?
  7. Kaphatok nettó feltételeket?
  8. Mi az a jótállás, amit eladsz?
  9. Hol van ARIAT alapú?
  10. Mi az Ön irodai órái?
  1. Mi az erős vonaljegyeid?
  2. Fő előnyeink az ALTERA, a Broadcom, a MAXIM, az ATMEL, a CYPRESS, a VISHAY / IR, az NXP, a diódák, az INFINEON, az NS, a TOSHIBA, a Lattice, a Cypress, a PMC, az Intersil, az IDT, az IXYS, a Fujitsu, a SEMICRON, az EUPEC, a MITSUBISHI, stb.

    Speciális az IC chipekhez és az IGBT modulokhoz.
  3. Hogyan használhatom a részkeresési segédprogramot?
  4. A készletünket gyorsan és egyszerűen kereshetjük bárhonnan a webhelyünkön. A weboldal tetején egyszerűen írja be a cikkszámát, és kattintson a "Keresés" gombra. Kapsz egy sor eredményt, keresse meg a keresett részét. Ezután beadhatja az Ajánlatkérést, és egy értékesítési munkatárs rövid időn belül kapcsolatba lép az ár és a szállítással.
  5. Hogyan rendelhetek rendelést?
  6. Ha az űrlap kitöltésével vagy az ARIAT csapattal az Info@ariat-tech.com e-mailen keresztül jelentkezik, kérjük, feltétlenül adja meg a pontos cikkszámot, a szükséges mennyiséget és a gyártót.
  7. A termékoldalon nincs ár - Mit tegyek?
  8. Hívjon vagy küldjön nekünk e-mailt az Info@ariat-tech.com-on vagy adja hozzá a Skype: ariat-tech-t az ár ellenőrzéséhez. Ajánlatunkat ajánljuk Önnek és a megerősítő megrendelést követően, elküldjük Önnek a proforma számlát, hogy a kifizetést teljesítse.
  9. Mik a szállítási mód?
  10. Világszerte szállítjuk a nemzetközi futárokat, például DHL, FedEx, UPS, TNT és EMS vagy HongKong e-maileket. Használhatjuk az ügyfelek árufuvarozási számláját is. a szokásos szállítási idő 2-5 munkanap a rendeltetési helytől függően. Egyéb szállítási módszerek is megvitatásra kerülhetnek. Törekszünk minden ügyfél igényeinek kielégítésére!
  11. Milyen fizetési módokat kínál?
  12. Elfogadjuk a T / T fizetést előre az új ügyfelek első megrendelésére. Fizetési módok: Banki átutalás (T / T), Western Union, PayPal (hitelkártya). Elfogadjuk a Bank Wire Transfer (T / T) és egyéb fizetési módokon keresztül történő fizetést speciális ügyfél számára. T / T bankköltségek USD8.40 és USD30.00 között, a HK HSBC a HK HSBC-hez, nem kell semmilyen díjat fizetniük. Kérjük, vegye figyelembe, hogy elfogadjuk a fizetést USD, EUR, GBP, HKD.
  13. Kaphatok nettó feltételeket?
  14. Nagyon sok ügyfelünk van a folyamatos ismétlődő ügyfelektől az egyszeri vásárlókig. A nettó feltételek kiterjeszthetők az ügyfelek megismétlésére a sikeres fizetési előzmények után.
  15. Mi az a jótállás, amit eladsz?
  16. Garantáljuk a minőséget 60 napig vagy tovább, mivel az alkatrészeket szállítottuk. Minden alkatrészünk megtalálja a saját megfelelőségi tanúsítványunkat, amely garantálja, hogy a részek megfelelnek az összes gyártási specifikációnak. Ha a kapott alkatrészek nem felelnek meg a gyártó űrlapjának, illesztési és működési specifikációinak, kicseréljük az alkatrészeket, vagy visszatérítjük a pénzt. Irányelveink: Ha a bejövő ellenőrzést nem funkcionális okokból elutasítják, akkor 6 munkanapon belül fel kell kérnie az RMA igénylését. Ha a gyártás, a telepítés vagy a tesztelés során bármilyen hiba vagy probléma merült fel, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba: Info@ariat-tech.com
  17. Hol van ARIAT alapú?
  18. Több mint 26 szakember csapat vagyunk, akik székhelye Hongkong és Shenzhen. A szállítmányok nagy része a Hongkongi raktárunkból történik.
  19. Mi az Ön irodai órái?
  20. Az irodai órák: h. péntekig. AM9: 30 --- PM11: 00 Szo. AM10: 00 --- 12:00 (Kína standard idő)

További kérdések vagy érdeklődések, kérjük írjon nekünk. E-mail címünk: Info@ariat-tech.com

Email: Info@ariat-tech.com HK TEL: +00 852-30522540 ADD: Lakás / Rm A17 9 / F, Silvercorp nemzetközi torony 707-713 Nathan Road MongKok, Hongkong.